Hej igen.

Nu är jag tillbaka från Holland.
Vi kom hit nånstans vid 11.
Jag har inte varit på skolan för att vi somnade jätte sent igår kväll.
Det här kommer bli en lång historia:

Igår kväll skulle vi igentligen ta flygget till Holland 20.15 Men sen såg vi på skylten att den är för senat.
Då tog vi flygget kl 21.00
Men problemet var att vi bara hade en half timme i Stockholm. Alltså vi hade en half timme för att gå till gaten.
Men det han vi ju inte, för att flygget var försenad (flygget i Holland)
Så vi stannade i en hotel.
Men då skulle jag igentligen komma för sent till skolan.
Men För att det blev så sent igår kväll och så tidigt imorse, så var jag för trött för att orka vara i skolan.
Det är ju bättre att vila. Än att inte kunna fatta nånting på skolan.

Jag ska skriva ett inlägg om varje dag. Alltså dom dagarna när jag va i Holland.
Men jag vet inte när jag ska göra det. Den här veckan har jag inte så mycket tid.
Jag har prov på Fredag.
Jag försöker att hinna så mycket som möjligt.

Puss'Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0