Elin

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Elin

Smeknamn: Har ingen. Eller i Holland har jag flera.
"Ee" eller "Eetje" Det låter jätte konsigt på Svenska. 
 

Låt som när du är ledsen sörjer till: Olika låtar

Beroende av: One tree hill. :P Som mat: uhm.. I have no idea!

Vad tror folk om dig: Ehmm.. I don't know.

Stämmer det: ??

Vad får du oftast komplimanger för: Att det låter som om jag är född i Sverige xD

Vad säger du för att imponera på någon: I don't know?

Hur imponerar man på dig: ??

Brukar du skratta för dig själv: Ja xD

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: :)

Var bor du: Holmsund, Umeå

Trivs du där: Lite

Äger du några converse: Inte riktiga Converse.

Sprit, cider, vin eller öl: Cider

Brukar du bli för full: Nej

Är du allergisk mot något: Inte vad jag vet.

Hur svarar du i mobilen: Hej

Antal timmar sömn inatt: 8

Brukar du komma i tid: Ja.

När mår du bra: När jag är i Holland. Eller är med kompisar.

När blev du fotad senast: Ingen anning.

Hur känner du dig nu: Trött

Vanligaste färg på dina kläder: Svart & rosa

Vad tycker du om fötter: Äckliga

Vad saknar du: Mitt liv i Holland

Hade du en bra kväll igår: Japp

Favorit dryck på morgonen: Mjölk

Rakar du benen: Ja

När brukar du oftast gå och lägga dig: 10-12 väldigt olika. 

Är du blyg: Japp

Sysslar du med någon idrott: Typ inte. Ibland far jag till gymmet. Men det är inte ofta.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja och nej. Vet inte riktigt

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Ingen anning.

Är du nöjd med ditt liv: Lite.

Är du bortskämd: Hahaa har hört att jag är det. Det är flera som har sakt det. 
Så jag antar det! xD

Vad gör du i morgon: Skolan

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Uhm??

Vad längtar du till: Min födelsedag som är om 27 dagar.

Har du bra vänner och äkta vänskap: Jaa!! <3

Vad använder du för schampo: Vet inte vad den heter.

Hur gammal är du: 14 i 27 dagar till.

Tycker du om någon just nu: Nee

Gröna eller röda äpplen: Röda

Gillar du golf: Ibland spelar vi med hela familjen.
Då är det väl kul. Men jag blir les efter ett tag!!

Vilken tid gick du upp idag: 7

Har du sovit i din egen säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Ja

Är det okej att gråta: Ja.. Wy not!?

När grät du senast: Vet inte xD

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Massa saker. xD

Bär du glasögon eller linser: Ne

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej. xD

Har du piercing: Japp

Vill du gifta dig: Ja. Jag drömmer om en stor bröllop.
Som typ alla tjejer gör. Eller?

Vill du ha barn: Ja. 2 eller 3 stycken.

Solar du ofta: Nej. Bara när jag är på semester!

Är du bra på att laga mat: Tror det xD

Är du flygrädd: Nee

Hur vig är du: Är inte vig xD

Är du musikalisk: Neej

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: Mango

Tycker du om sushi? JAAAAAA!!!!!!

Vad äter du helst när du ser på film: chips!

Har du tandläkarskräck: Nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll

Vilken ögonfärg har du: Light blue

Har du någon gång gråtit dig till sömns: Nej

Biter du på naglarna: Nej

Röker du: Nej.

Hur ofta tränar/motionerar du: Olika

Senaste låt du hörde: Behind these hazel eyes - Kelly Clarkson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0