lista.

♥ Nämn något som gjorde dig glad igår: min mamma. Hon köpte julklappar till mig igår. Spenande vad det är.

♥ Vad gjorde du kl 08 imorse: Jag sov.

♥ Vad gjorde du för 15 min sedan: gjorde klart min frukost.

♥ Det sista du sa högt: Nej.

♥ Det senaste någon sa till dig: Ja.

♥ Vad har du druckit idag: Inget än.

♥ Vad var det senaste du åt: Jag äter en pizza just nu.

♥ Vad var det senaste du köpte: godis. xD.

♥ Vad är det för färg på din ytterdörr: Röd.

♥ Vad är det för väder hos dig nu: Det fryser. Inte så jätte kalt. Bara några grader kallt.

♥ Godaste glassmaken: är inte så förtjust i glass.

♥ Tror du på kärlek vid första ögonkastet: vet ej.

♥ Sover du tungt: Bara när jag är väldigt trött.

♥ Drömmer du mardrömmar: ibbland.

♥ Trivs du med ditt jobb: jobbar inte.

♥ Favoritklädsel: min rosa tröa från holland och jeans. Med stövlar.

♥ Favoritlåt just nu: knock you down

♥ Vad ser du om du tittar till höger:  ett skåp

♥ Vad gör dig glad just nu: om jag får höra att vi ska till Holland.

♥ Vad ska du göra härnäst: se på film.

♥ Höger eller vänsterhänt:  höger.

♥ Humör just nu: glad

♥ Favoritgodis: knäck

♥ Kläder just nu: pyamas.

♥ Sommarplaner: ?

♥ Hur många kuddar sover du med: 2.

♥ Spelar du något instrument: nee. Ibbland bara litte gitar.

♥ Morgon eller nattmänniska: litte av varje.

♥ Vad är viktigast för dig: min familj.

♥ Är du kittlig: ehh, litte.

♥ Snarkar du: i don’t know.

♥ Stjärntecken: vågen

♥ Äckligaste insekten: spindlar.

♥ Längtar du mest efter just nu: Holland.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0