Varför...?? :(

Igår tog jag svininfluensa sprutan. Nu har jag jätte ont i armen, och jag är trött och jag har ont i huvud. Varför måste det vara så? :(.
Igentligen ville jag inte ta den. Men min kusin flickvän och min moster är gravid, så jag var tvungen att ta den!
Idag på skolan har vi valt för Elevens val.
Jag har tagit:
Konst och media, läsa, läxläsning. (tror jag, jag är inte hellt säker).

Imorn ska vi vara utklädda till skolan, jag ska vara tomte. Snart ska jag och min mamma köpa en tomte luva. Vi kan inte hitta en här hemma. Kanske ligger dom fortfarande i lådorna som vi inte har pakat upp än, från när vi flyttade vi till Sverige.
Jag tar med min kamera imorn så jag lägger upp bilder imorn (om det blit några :P)

♥ kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0