Början av hela resan.

Början var svårast för mig. Inte början nör jag nys bodde här men förre det, när jag skulle säga det till mina kompisar.
Några av dom trådde inte på mig. Andra ville inte släppa mig. andra frågade när jag skulle komma tillbaka igen o.s.v.
Men det värsta av allt var att jag ine visste när och hur jag skulle säga det.
Tip.
♥ Säg det inte en vecka förre eller typ nägra dar. Om man säger det tidigt då kan man ha en fest eller man kan hitta på nånting med sina kompisar.
♥ Säg det inte först till en bra vän till dig, och en vecka senare till en annan bra kompis. Det kan hända att hon eller han redan har hört det av nån annan. Säg det till alla samtidigt.
♥Håll kontakt med dina kompisar.

Kontakt.
jag har fortfarande kontakt med mina kompisar jag pratar med dom på msn, facebook, hyves och partyflock.
Msn: Man kan chatta med dina kompisar.
Facebook: man kan ha kontakt med hela världen.
Hyves: det finns någ inte i Sverige tror jag. Men det är typ som apberget: man kan ha kontakt med kompisarna och sicka meddelande m.m.
Partyflock: Samma som hyves. Men då mer för åldern mellan 13 och 20.

Jag ringer och sms:ar ibland också men det kostar mycket. Om jag ringer ringer jag mest med fasta telefonen.

xoxo♥

Kommentarer
Postat av: ewa

hahaha ofta?! ^^

jag bor i de första radhusen, den i mitten ^^ nr 3 ;)

jag har också aldrig sätt dig! konstigt!



kram

2009-11-29 @ 09:46:00
URL: http://ewak.blogg.se/
Postat av: ewa

i hope sooo ^^

2009-11-29 @ 17:20:36
URL: http://ewak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0