GodMorgon.

GodMorgon. ♥ 
Jag har nys vaknat. Typ alltid vaknar jag 10 men nu vaknade jag halv 10 :). Jag vill inte sova till 12. Förat då sover man typ bort hela dagen.

När jag vaknade såg jag att snön nestan har försvunnit. Några tycker kanske att det är roligt med snö. Men det tycker inte jag. När jag bodde i Holland och jag var på semester här i Sverige, då tyckte jag att det var jätte oligt med snö. Men nu är det bara tråkigt. :(.

 

kolla på vattnet i mitten strömmer det vatten och omkring den inte. :)



igår kväll var min katt litte konstigt. xD. Han sovde så här:

''kolla på foten xD''
Det var faktiskt ganska roligt att se. ''HaHa''

xx Elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0