Igår. (Fredag)

Tjaa.
igår han jag inte skriva. Hela familjen var på besök igår kväll. och efter skolan skulle jag städa.
Så här en inlägg från vad jag har gjort igår.

på skolan var det bara tråkigt. Vi hade matte prov men det var en för kort timme för att göra hela provet så vi gjorde A delen och B delen ska vi göra på måndag.
Efter skolan skulle jag städa för att familjen kom på besök. Det var jätte trevligt.
Min kusin och hans flickvän och deras barn var först hemma hos oss. Folke (deras barn) lekte med min katt. Han sätte sig på katten för att den var så stor (en av den största kattraserna). Det gjorde han 2 gånger xD. Det var ganska roligt att se, men jag älskar min katt också så tyckte faktiskt också synd om honom.
Före maten då gjorde han också nånting som var ganksa konstigt: I köket har vi en kakel väg. Han tyckte att det var roligt att gå till den men då stoppade han sig själv med händerne fram för ansiktet. Då sa min kusin det får du göra hur många gånger som helst. Han gjorde det igen. men då lite hårdare och utan händer så då slog han huvudet i kaklet. Han skrek och grinade jätte jätte mycket efter det. Tyckte synd om honom :(.
Efter maten tyckte han att det var dags att leka. Han gömde sig i gardinerna och sen sprang han till min mammas syster och gav henne en kram. Jätte gulligt.

kan man va gulligare. Ne tror inte det ;).
(Folke)


Ojj jag glömde säga det här till Nils(min bror)
Grattis ♥. På 16 års dagen.
Han fick nånting som jag också vill ha :(. Han fick ett luft gevär. men ja nu är det bara vänta tills jag fyller 16 år. Sen ska jag fråga om jag också får en ;).
Vi ska kanske köpa en till tillsammans (jag och Nils).
Hoppas du har haft en bra dag. (till Nils :P)

Vi åt en prinses tårta :). Ni kanske ser det, men det är samma sårt tårta som jag hade på min b-day. (birthday)


Och hoppas ni också har haft en bra dag.
XoXo Elin H ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0