Tyst.

Hejsan.
Det har varit tyst på bloggen idag. Min dator gick sönder idag. Man kunde inte göra nåntin på datorn. Den ville inte starta up, när den nästan hade startat upp. Gick den sönder, och den ville inte stänga av heller. Då väntade jag tills batteriet tog slut men det tog också hela dagen :(. Men aja nu fungerar den igen så nu kan jag skriva i bloggen igen.

Just nu kollar jag på tv. Jag ser en serie från Holland. Vi har den på dvd. Vi har från seisong 1 till 5 och 5:an är sista. Nu har den slutat på tv.
Den heter: Gooische vrouwen.

Dagen beståd av:
Idag har jag varit på Skolan. Först hade vi pass 1 då får man välja vad man vill göra. Jag gjorde min matte om-prov. Det gick ganska bra faktiskt :).
Efter det hade vi språkval jag har Engelska/Svenska. Jag gjorde färdigt min Svenska. Jag har läst en bok och då skulle jag göra en person porträtt från huvudpersonen, och tio frågor till författaren.
Efter språkval hade vi Matte. Det var bara tråkigt som alltid.
Sen hade vi lunch. Varje Onsdag har vi fisk. Nu var det fisk med fetaost.
Efter det hade vi slöjd. Jag gör en mössa. Jag kommer inte att hinna gör den färdigt. Efter jul har vi trä slöjd. Men jag får inte ta med den hem förat jag har min broderi hemma. Men om jag gör färdigt den tills nästa Onsdag då får jag ta med mig hem min stickning.
Efter slöjden hade vi mentorstid. Där gjorde vi inte så jätte mycket. vi slutade tidigare nämligen 14.10 istället för 14.50.

Idag.
Fick jag hem mina saker som jag beställde från www.pagoni.se. Där kan man beställa grejer för att göra smycken. Och jag beställde där några grejer som jag fick hem idag. Men jag måste fara till umeå och köpa litte mer. Förat jag köpte 1 grej fel och det jag behövde mest var slut. Så dom fick jag inte heller :S. I Umeå finns också en pärl butik man kan beställa från Internet eller fara till affärn i Umeå. Den heter pearlized. Om man vill beställa kan man fara till www.pearlized.se .
Jag tycker att det är jätte kul att göra smycken. Om jag vill ha hjälp med någonting då kan jag fråga min kusin hon säljer smycken. Vill ni se hennes smycken som hon har gjort kan ni fara till www.bellanglie.se .
Vill ni börja kan ni fara till www.pagoni.se eller www.pearlizes.se och köpa en börjars paket.
Good luck!! ♥♥

Jul/nyår.
Det är bara 36 dagar kvar till jul.
Det är bara 43 dagar kvar till nyår.

Bild.
Jag bjuder på en bild också :)
Vad tycker ni om min header?



Har det så bra. ♥
Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0