Längtar..!

Det här är en ganska onödigt inlägg. Men jag har tråkigt så jag gör bara nånting.

Jag längtar jätte mycket till Holland.
Har tagit ledigt 1 vecka. Den här veckan är min sista vecka sen har jag lov 2 veckor. Efter det börjar skolan igen
:(.
Nån som också längtar till lovet?
Tycker att dagarna på skolan är så långa och tråkiga.
Jag älskar ♥ Fredagar, förat då tänker jag alltid, Att jag har 2 dagar ledigt efter det. Det är jätte härligt :).

Imorgon. ska jag plygga. och jag ska letta upp min camera sladd. Jag kan inte lägga upp kort från min camera till datorn. mitt minne är nu ful. Hoppas att jag hittar den imorn. annars så ska jag nog köpa en ny.

kisses E ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0