Idre here i Come.

Imorgon ska jag till Idre.
Det blir typ 7 timmar i bilen.
Men det är det värt. ♥
Jag ska vara där i 1 vecka.

Idre är i fjällen så jag ska åka slalom.
Längtar jätte mycket.

Sen på Fredag ska vi till ett restaurang och då kommer Erik Saade och Molly Sanden också dit.
Jag skrev det också i ett tidigare inlägg.
Våran katt bråkar med andra katter. Och alla i våran familj har en katt. Så Kenzo ska också med.
Men han gillar inte att sitta i bilen så han skriker hela tiden.
Men när vi kör till Vännäs ibland tar vi med oss katten då. Han skriker nästan hela tiden på vägen dit. Han slutar när vi är i Umeå. Så hoppas han också gör det imorgon.
Jag kan inte skriva nånting imorgon för att jag sitter i bilen och min pappa har internet kabbeln för i bilen.
Så det går inte.

Jag vet inte om jag kan blogga när jag är i fjällen.
Jag kanske skriver ett inlägg imorgon på morgonen. Men jag är inte säker än.
Vi far nämligen kl 8.00 på morgonen och jag vet inte om jag orkar skriva då och om jag har tid.

Jag kommer såklart ta massa med bilder i Idre. Men jag vet inte om jag kan lägga up dom på bloggen när jag är i fjällen.
Först får jag se om jag har internet. Och sen vet jag inte om jag har tid.
Men hoppas ni kikar in på bloggen under tiden jag är borta.

Här är några bilder från Idre.
Det kallas för Idre fjäll. Men nere i centrum kallas det Idre därför säger jag också Idre.

Alla bilder är från Deras hemsida (alltså Idre fjäll)


Vårat hus.


Nere^                                                         Uppe^
I rosa rumet brukar jag sova.



Det finns två husar i ett. Där uppe med röda vägar är huset vi brukar sova i.
Huser där under (pilen<-) är andra huset.
Vi hurar ut dom två.
Huset där nere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0