Sandviks teater.

Tju.
Ikväll har jag varit i Sandviks teater och hjälpte till lite med mållingen till musikalen.
Nils har målat scenen och han skulle komma dit ikväll också så jag har också varit där.

Jag får inte lägga up bilder på bloggen nu. Men dom kommer på Måndag.
Det är nämligen inte så roligt för dom som ska se musikalen att vissa bilderna.

Innan det har jag varit i skolan och hemma.
Det händer typ inte mycket i mitt liv just nu men aja.

Igår beställde vi några grejer från www.halens.se

•En nu bikini
•Kläder till skol avslutningen
•Och några andra grejer.

Ska såklart inte berätta vilka kläder jag ska ha på mig på skol avslutningen.
Det får ni se sen.
Och jag måste köpa skor, för det fick jag inte köpa igår.

Nu ska jag kolla på internet för ett par snygga skor.

Kiss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0