TÄVLING!!

Det ni kan vinna är en singel från Eric Saade + autograf.

Det du ska göra för att vara med:

Utan blogg.
•Maila till mig:  [email protected]
•Ni ska skriva i eran mail till mig: Att ni gärna vill vara med i tävlingen för att vinna en singel från Eric Saade + Autograf
•Varför vill ska just du vinna?
•Maila till 5 kompisar och tipsar om tävlingen. Du skickar samma mail till mig. Samtidigt som när du skickar det till dom. (för då kan jag se att du verkligen har gjort det ;))

Med blogg.
•Du kommenterar den här inlägget (Om du kommenterar en annan inlägg gills det inte.)
•Ni ska skriva i eran kommentar att ni gärna vill va med för att vinna en singel från Eric Saade + Autograf. (och du ska länka din inlägg på din blogg.
•Varför ska just du vinna?
•Du ska skriva på din blogg att du är med i tävlingen på min blogg. Länka till tävlingen.

Ni tävlar om den här:


Puss'x

Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

Hej jag heter rose-marie o år 12 år !

jag vill vinna eric saades autograf för att ,

han är bäst !

jag har sett honom en gång ! ,

i hbg = helsingborg.

o han va awesome !

han kmr ju där ifrån ! :D

men det dåliga va ju att han inte hade en Signeringen! :( , hoppas jag vinner ! :D

2010-09-10 @ 21:28:07
URL: http://rosiiie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0