Amazing (L)

Tjaa.
Jag vill jätte gärna ha en hund.

När jag va i Holland lånade jag hunden från våra grannar för 1 dag. Bara för skoj skul.
Igår frågade jag om ja fick göra det än gång till när jag kommer till Holland i mars. Och det fick jag.
Nu är jag jätte glad.
Hunden är så söt ♥

Vi va mest hemma hos mig. men vi har också varit i stan.
Jag tycker att det är roligt att gå ut med hunden. Så jag va ganska ofta ute med honom. :D
Han är så sjukt söt ♥

Han heter Jippie. Det är en Holländskt namn så det kanske låter konstigt för er. :P

Den här bilden tog jag förre gången han va hos mig.




Här var jag ganksa ny vaken. Dom kom med hunden redan kl 8. för att dom skulle jobba och gran flickorna till skolan.



puss'kram ♥ hollandgirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0