:O

När jag var 9 eller 10 år var det ett mord ungefär 100 meter från mitt hus.
Jag var så klart hur rätt som helst. Jag vågade inte gå ut ensam.
När jag var hos mina grannar (bakom oss inte bredvid) Då vågade jag inte gå hem ensam. Mina föräldrar kom alltid och hämtade mig.
Jag vågade inte heller gå till skolan.
Som sakt. jag sat mest bara inne och hemma..

I 5 år har jag väntat tills dom har tagit den personen som har mördat den flickan.
Det var en flicka som var 18 år som skulle fara till hennes kompis. Sen blev hon mördat.

Men äntligen hörde jag för en timme sedan att han är tagen.
Jag va inte längre rätt att gå ute när jag har varit där under lovet. 
Men det känns ändå läskigt att han kanske har gått rund där jag också har gått. Och att han kanske har sätt mig.
Usch nej, jag vill inte tänka på det. Men nu kan jag gå där utan att vara rätt.

Mördaren heter Ron P.
Flickan heter Anneke.

Här har du en bild på mördaren och flickan som blev mördat.
 Flickan.

Ron P. wordt in verband gebracht met de dood van de Rijswijkse Anneke van der Stap. Mördaren och flickan.

Han har redan suttit i fängelse i ett år. Han har nämligen mördat en till flicka som heter Christel.

Ron P. (mördaren) är bara 34 år gammal. Om har inte hade varit så dum, kunde han ha haft en bra liv med barn och fru. Men han valde det sämsta livet.

Hoppas ni inte kommer att uppleva nåt sånt. Det skulle kännas jätte läskigt om det skulle hända i Holmsund.

Bye♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0