Skola.

Jag har inget annat att göra så jag tänkte vissa skolan jag gick på när jag bodde i Holland.

Från 1:an till 6:an gick jag på den här skolan:
 Så här heter den: J.h.Snijdersschool. Och det är i Rijswijk.De School



 Som ni kanske ser är det lite annorlunda bilder. Men dom byggde om skolan när jag slutade där.

 Det här var min klas. Jag visste inte det men vi står på google.nl :D.
Det är inte så tydligt. Men ser du den som sitter nästan längs fram i rosa tröa. Japp det är jag.

 Det är för små barna.

Mer bilder kan jag inte hitta.

Men sen Från 7:an tills jag flyttade hit. gick jag på den här skolan:

Den heter lyceum ypenburg. Och den är i Ypenburg. 

= utsidan.


= Skåp.

 Trappa.

Aula
 = där sitter man o äter. Man ska ta med egen mat. Eller så kan man köpa där. Man får välja. Men man får ingenting gratis.

mediatheek 
Biblan. Med datorer.

In de gang 
Korridor.

Lyceum Ypenburg var den bästa skolan ever. Jag gick där bara typ 2 månader. Men ändå.
Den var också ganska ny när jag började där. (som du kanske ser.)

Men nu ska jag städa. ha det så bra.
Puss♥♥

Kommentarer
Postat av: elle

Fräsh skola ju!

2010-02-06 @ 14:39:17
URL: http://ellelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0