Sorry.

För låt att jag inte har uppdaterar bloggen idag och igår skrev jag bara ett jätte kort inlägg.
Men igår har jag bara pluggat NO. Och idag har jag sett på One Tree Hill.

NO provet gick ganska bra jag svarade på alla frågor förutom 1. Hoppas jag får vg.

När kom hem har jag sett på One Tree Hill. Som jag har sakt tidigare: vi har One Tree Hill på dvd så jag ser alla delarana igen. Men nu har jag sett alla. (6 totalt)

Snart händer det inte så mycket tror. Det blir nog myskväll med familjen.

Jag längtar as mycket till Holland. Jag räknar typ (nästan) alla dagar. Ne, jag skojar. Jag räknar bara veckorna.
Vi fardit på Fredag. Jag min mamma och min bror ska dit. Min pappa är redan i Holland nu. Men när vi kommer dit då far han till Sverige för vasaloppet tror jag. Inte vet jag xD. Men sen på Tisdag kommer min pappa till Holland igen. Då på Onsdag ska Nils och min pappa fara till Israel. Dom ska göra nånting där som jag inte vill göra. Dom ska gå ganska långt med nån grupp.
Då stannar min mamma och jag i Holland tills Söndag. Men jag tycker synd om min mamma. För att jag kommer nog vara med kompisaran alla dagarana och då är min mamma ensam hemma. Alla gånger när vi har varit där har hon jobbat. Men nu ska hon inte göra det. 

För er som undrar. Min mamma jobbar fortfarande med samma jobb som hon jobbade med i Holland. Men nu jobbar hon hemma istället. Men hon måste åka till Holland 1 gång i månaden och jobba där. Men då jobbar hon på ett kontor. Men hon ska inte jobba när vi är där i Mars. Men min mamma sa att hela huset där ska städas. Så hon hittar nog på nånting att göra.

Mer har jag inte att prata om.
Ha en underbar Fredag kvall. ''Fredags mys''

Puss'Kram♥ E:HG (Elin: HollandGirl)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0