Tillbaks från Umeå.

Tjaa,
Jag kom nyss hem från Umeå.
Har shoppat hela dagen.
Jag har köpt det här:

Jeans och 2x linne. Hos Gina Tricot.



Skor från skopunkten.

Sen åt vi lunch hos Lottas Krog.

Efter det åkte vi till Media markt, Nils skulle egentligen bara kolla för nånting.
Men min mamma köpte en ny dator. Som är till oss alla 4.
Min dator är jätte seg. Så jag bloggar på min mammas dator varje dag.
Men nu behöver jag inte göra det längre. 
Nils är värsta data nört. Så han kommer nog använda den mest av oss alla.
Men det är bra att vi köpte den idag. För att Nils ska vara borta 2 veckor efter lovet.
Då kan jag använda den. Min mamma kommer nog inte använda den så mycket.

Puss'♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0