Tråkigt :(

Nu har vi set klart robinson, och börjat med en av dom andra filmerna vi köpte. Men den va ingen bra alls. Så jag bestämde mig att sitta vid datorn istället.

Jag har ändå tråkigt så jag tänkte att jag kunde lägga upp mina skor. Jag älskar skor !!♥
Jag har sätt jätte söta skor i stan som ja bara !!måste!! köpa.

Men aja här kommer bilderna:

 Det är inte så jätte många tycker jag. Men jag har också ganska många i skåpet som är för små.

Croccs.

   

Somar skor.

     

Ballerinas.

      
                                  Haha, jag märkte
                                  efter jag hade tagit
                                  bilden att jag tog 2
                                  samma. Min mamma
                                  och jag har nämligen
                                  samma skor.

Klack skor.

     

vanliga skor.

       

Stövlar + klack.

    
                                  
Dom här har jag bara
                                  haft på en fest när vi
                                  skulle vara ut klädda.
Vinter skor.

     

Det var allt.
GodNatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0