2010-06-12 9.00 Ekorrsele

Jag skrev det här när jag var i Ekorrsele. Vi har inget internet så jag skriver på Word istället. Sen lägger jag upp det på bloggen när jag är hemma igen. (söndag kväll eller måndag)

2010-06-12  9.00

Hej.
Jag hittade nys Word.
Blev typ jätte glad.
Word är mycket bättre än Works 

Idag vet jag inte vad ja ska göra.
Nils ska sommarjobba och jag ska nog ha det tråkigt.
Ne, det tror jag inte. Alltså att jag kommer ha det tråkigt.

Min mamma ska försöka fixa internet idag.
Hoppas det går.
Vi har nämligen en USB från Telia. En sådant som man då får internet ifrån.
Men min pappa har den med sig just nu till Holland.
Han har varit i Idre Fjäll och där har dem inte heller internet.
Men i alla fall. Vi vill ju ha internet här.  Min mamma ringde Telia och dom sa att man kan göra nånting så att man ringer upp via datorn och sen har man internet.
Ja jag fattar typ ingenting. Men min mamma vet då hon ska kolla om det fungerar eller ej.

Hoppas det fungerar. För då kan jag lägga upp den här inlägget på bloggen idag.
Nu ska jag väl spela spel (harpan, kungen, spindelharpan o.s.v.) på datorn.
Skriver mer lite senare.

Jag ska försöka skriva på morgonen, eftermiddagen och kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0