2010-06-13 15.35 Ekorrsele

Jag skrev det här när jag var i Ekorrsele. Vi har inget internet så jag skriver på Word istället. Sen lägger jag upp det på bloggen när jag är hemma igen.(söndag kväll eller måndag)

2010-06-13  15.35
 

Ville bara säga att jag ska hem ikväll.
Vet inte vilken tid vi är hemma, men om det inte är allt för sent så lägger jag upp dem.
Men jag är 100 % säker på att jag gör det ändå.
Nu kan jag ju lägga mig i sängen och ha dator bredvid mig. 

Jag, Nils, mamma och min moster gick en promenad.
Jag tog massa med bilder. Dom lägger jag kanske inte upp ikväll.
Får se vad jag gör.

Det är bara idag och imorgon kvar. Sen ska jag till Holland.
JAAA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0