Förlåt.

Förlåt för sålig uppdatering.
Men nu när jag är i Holland orkar jag inte skriva nånting.
Hoppas ni förstår att jag vill njuta av tiden nu jag är i Holland och umgås med mina vänner.

Just nu är dom på skolan.
Men dom har lov nästa vecka på Tisdag.
På Onsdag ska vi göra nånting kul.
Berättar inte än vad jag ska göra.
Ni får väl kolla min blogg under tiden! :)

Just nu har jag en hund på besök.
Ska ta en bild sen.
Dom har klippt han. Man måste ju göra det ibland.

Då kan jag visa en bild från förra gången och från nu.
Vilken stor skilnad det är.

Just nu slikkar han på min arm.
Han sitter nämligen på mina knän.
Så ska nog sluta skriva.
Haha.

Ciao♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0