Hela veckan. 08-03-2010 till o med 12-03-2010

Måndag:
Först sov jag till kl 10.00
Mina kompisar var i skolan. Så jag väntade tills dom slutade. 
Sen kom min kompis (samma kompis som jag sov över hos i helgen)
Vi var med varandra hela dagen.

Tisdag:
Jag vaknade kl 7.00 på morgonen. 
Jag skulle nämligen låna hunden från våran grannar. 
Hon skulle komma 7.20 för att hon skulle fara till skolan.
Sen kl 10.00 kom mina andra grannar. Jag va barnvakt åt dom.
Dom tyckte att det var jätte roligt att hunden också va där. Men det tyckte jag också.
Så ibland var det inte så roligt att dom ville gå ut med hunden och hålla i den o sånt.
Men när min granne skulle hämta up hunden sa hon att jag fick låna den på Torsdag igen.

Onsdag:
Idag sov jag till kl 7.00 sen vaknade Nils mig. För att min pappa och Nils skulle fara till Israel.
Sen somnade jag igen.
Då vaknade jag kl 12.00. Men jag skulle fara till en kompis kl. 12.50.
Så jag stressade lite.
Sen har jag varit med henne hela dagen.

Torsdag:
Jag vaknade 7.10 för att hunden skulle komma igen.
Kl 7.20 kom hon med hunden.
Då har jag bara varit med hunden hela dagen.
Sen kl. 14.50 skulle jag fara till en kompis. Men hunden var fortfarande hos mig till kl 16.00
Så jag tog med hunden till min kompis.
Hon och hennes mamma tyckte att hunden var jätte söt. Så nu vill min kompis också ha en hund.
Jag gick hem kl. 16.00 för att hunden skulle hem. Men efter det gick jag till min kompis igen.
Sen var jag där till kl. 18.00 då gick jag hem.
Sen var jag hemma ensam till kl 23.00 så jag köpte en chips påse för mig själv.. mums!!♥

Fredag:
Jag vaknade typ kl. 10.00
Sen åkte jag till stan och köpte nånting.
Kl. 16.00 åkte jag och två andra kompisar till stan. Vi såg bo en film på bio.
Vi såg dear John.

Den var as bra. Och han på bilden är snygg också. Så det gör filmer ännu roligare. ♥
På kvällen sov en kompis över hos mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0