Mobilblogg-äntligen hemma. <3

Så nu är jag äntligen hemma. När jag kom dit. Trodde jag att det skulle bli en jätte tråkigt dag. Men neej det har varit jätte roligt. Men det snöade och det var kallt. Så runt 12 tiden ville alla fara hem. Men vi fick inte. Men efter 45 minuter vart lärarna lite less på alla som barn som surade om vi fick åka hem. 12.45 fick vi åka hem. När jag kom hem fikade jag. Sen testade min mamma och jag våran nya högtalare till datorn. Det är jätte bra ljud med dom. Men det var kanske inte så smart att köpa dom. Jag kommer nämligen lyssna på musik ganska högt. Men aja alla som är i huset måste leva med det. xd Men nu måste jag plugga. Prov imorn. :'( Ikväll kan jag kanske blogga på datorn. Jag hoppas det. Jag har nämligen ganska mycket att skriva om. Puss'Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0