Sjuk :(

Heeii.
Idag är jag sjuk :(
Men nu har jag i alla fall tid att skriva på datorn.
Jag ska försöka att skriva om Holland.
Men det blir eller en lång inlägg om hela veckan.
Eller 1 inlägg om varje dag.
Får se.

Men idag har jag bara sovit ganska länge. Eller typ för en skol dag är det länge.
Men som vanligt väckte min katt mig. :(
förste väckte min katt mig typ kl. 6.30. Sen kände jag mig inte så pigg. Hade ont magen o sånt.
Så jag stannade hemma. Sen somnade jag på sovan. Till kl. 9.22
Då väckte min katt mig igen.
Sen gick jag ner. Och la mig på en annan sova. Och såg på tv.
Nu känner jag mig lite bättre.
Men fortfarande inte helt okei.

Men det är helg. Så då kan jag ta det lite lugnt.

Nu ska jag börja skriva lite om Holland. (i en annan inlägg)
Puss'♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0