Ny mobil! ♥

Hello! ♥
Som ni läser i rubriken så har jag fått en ny mobil idag.
Mamma och jag åkte till stan idag. Min mamma hade beställt ett nytt abbonemang till mig i onsdags och jag skulle få en ny mobil hemskickad om 2 veckor. Idag då vi var i stan så gick vi förbi the phonehouse och med abbonnemanget som min mamma hade beställt åt mig fick man också välja en mobil till.

Men i alla fall. Som sagt gick vi förbi the phonehouse och jag ville ändra färgen på mobilen.
Min mamma hade beställt en svart med guld (inte riktigt guld)
Men jag ville ha den i rosa.
Då gick vi dit och frågade om vi kunde ändra det, då sa hon som jobbar där att den färgen inte finns hos the phonehouse.
Sen sa hon: Men jag kan göra er glad med en annan sak. Ni kan få mobilen nu.
Då vart jag ju jätte nöjd annars hade jag fått vänta i 2 veckor.
Sen visade hon den svarta och den svarta med guldkanter.
Och jag valde såklart den med guld.
Tror kanske jag tycker att den är snyggare än den i rosa.

Men nu vill ni kanske se vilken mobil det är?
Det är den här ♥

Jag har internet på den så jag kommer nog blogga på den ibland.
Men på Nils (brorsan) mobil kunde man inte lägga upp bilder via telefonen och man kunde bara skriva ett stort inlägg alltså så här:

Hej, Idag har jag inte gjort så mycket. Jag har åkt till stan och sånt. bla bla bla bla bla bla. bla bla bla bla

Om man trycker på Enter blir det ändå ingen enter.
Hoppas det inte är så med min mobil. För det gör ett inlägg bara tråkigt.
Men jag ska blogga på den ändå men inte så ofta (tror jag)

Men nästa vecka har jag prao och då börjar jag 9.00 och slutar 17.30 och efter det ska jag äta, göra läxor och sen gå och lägga mig.
Så det blir nog inte så många inlägg från datorn nästa vecka.
Får se hur det blir.

Nu har det här inlägget blivit jätte långt så ska nog sluta skriva för idag.
God natt! ♥


Ja juste jag köpte 3 par sommar skor idag.
Kan visa dom imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0