Tävling. Autograf från Eric Saade + Singel.

Ville bara påminna er om:

Om ni vill vara med i tävlingen nästa gång (du kan vinna det som står i rubriken)
Då måste du

Alternativ 1
•Maila till mig:  [email protected]
•Ni ska skriva i eran mail till mig: Att ni gärna vill vara med i tävlingen för att vinna en singel från Eric Saade + Autograf
•När det är 10 personer som vill vara med då startar jag igång tävlingen igen.

Alternativ 2.
•Du kommenterar den här inlägget (eller ett annat inlägg)
•Ni ska skriva i eran kommentar att ni gärna vill va med för att vinna en singel från Eric Saade + Autograf.
•När det är 10 personer som vill vara med då startar jag igång tävlingen igen.

Ni tävlar om dom här:

(det blir 2 som vinner)


Kommentarer
Postat av: amee

jjäääää

2010-05-14 @ 22:36:48
Postat av: amee

vill träffa han

2010-05-14 @ 22:38:14
Postat av: Rose-Marie

Jag skulle vilja va med i tävlingen med att vinna en Singel från Eric Saade + Autograf !! :)

2010-08-09 @ 13:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0