Emma Holm

Det va nån som skrev en kommentar på min blogg.
Emma Holm heter hon.

Hon skrev ''det skulle vara kul om du också visade upp den här på din blogg.''

Det hon ville att jag skulle visa är:

Htc wildflower.

Hon tycker att den är bättre än en iphone.

Jag vet inte om hon också ville att jag skulle skriva det. Alltså att jag också tycker det.
Men det kommer jag i alla fall inte o göra. ;)
Jag tycker att en Iphone är snyggare än en htc wildflower. (förlåt)
Jag vet ju inte vilken som är bättre.
Men jag vill i alla fall ha en Iphone.

Men tack ändå Emma att du gav tipset. ♥




Om det är fler som vill att jag ska skriva om nånting.
Berätta det gärna. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0