Dator

Idag har jag ju moppe prov. Jag ska inte till skolan innan jag ska göra provet för jag ska plugga.
Men jag har tappat bort min bok så jag har pluggat på internet hela tiden.
O det gjorde jag på den stora datorn, för mitt lösenord o sånt stod redan där. Alltså den hade sparat mitt lösenord och namn.

Men typiskt, Så ska våran dator gå sönder precis nu.
Igår kväll så blev det nånting konstigt med datorn. Man kan starta den men det tar en evighet och sen när den väl har startat så kan man inte göra nånting med den.

Men aja får väl fösöka komma på mitt lösenord och namn :/

Ciao♥


Kommentarer
Postat av: Vickan - allt i rosa

Hejsan!

Ja visst är rosa underbart :) Jag kan säga att något stort kommer hända med min blogg i april:) som jag tror att du kommer gilla!

Här är länken till sidan med rosa stolar: www.pinkcomputerchair.com

2011-03-03 @ 10:36:16
URL: http://www.alltirosa.se
Postat av: Vickan - allt i rosa

:) Är inte säker när min blogg förändras.. men runt april-maj kommer det i alla fall att ske:)

2011-03-08 @ 18:58:51
URL: http://www.alltirosa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0