Älskar er<3

Åå älskar att min statistik höjs hela tiden<3 älskar er alla som fortfarande följer den här döda bloggen!
Ska börja uppdatera mer här har jag bestämt mig. Ska byta design däremot, ska ha samma design som jag på Elinxhendriks.blogg.se
Känns konstigt att blogga på den här bloggen, kommer nog bli van med tiden;) fast orkar inte allt det där med kategorier o så. Tänker ha den här bloggen som 2a blogg. Elinxhendriks kommer alltid att va den 1a jag uppdaterar.
Eftersom jag har varit borta så länge från hollandgirl1995 tänkte jag skriva mer om hur mitt liv är just nu. Men det tänker jag göra i flera olika inlägg. Lr det kanske bara blir 1 tillslut men vi får se haha;)
Men nu säger jag Godnatt till alla mina söta läsare. puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0